compound dag - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu compound dag - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

compound dag

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

14 Mei 2013 | Gambia, Kololi

Vanmorgen waren wij al weer vroeg uit de veren
Het beloofde een warme dag te worden.
Vanmorgen opgehaald door Yahya om een dag op zijn compound door te brengen bij mijn klein naamgenootje
Omdat ik nog steeds erg moe ben heb ik vanmiddag weer heerlijk in een donker hol geslapen
Ik heb wel door als je moe bent slaap je overal
Morgen gaan we met een groep verven bij de kliniek van Fatou
Meintje, yahya, fabakary, johnson, en iemand van arkefly en ik zijn van de partij.
Om twaalf uur komt Harmke ons koffie brengen.
Fatou is heel erg blij dat we haar komen helpen.
Vanavond kregen Meintje en ik bezoek van twee mannen die we hebben leren kennen in het vliegtuig
Even wat meegedronken, en nu snel op bed,morgen wordt het een drukke dag.

  • 14 Mei 2013 - 07:13

    Marianne:

    Hoi marijke

    Je beleefd al weer heel wat in een paar dagen hihi. Ik weer veilig thuis.

    Veel plezier nog en geniet van de dingen die gebeuren.

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

emotionele dag and a happy day

26 Mei 2013

tweede en derde dag Dakar

25 Mei 2013

dakar

21 Mei 2013

zie facebook

19 Mei 2013

weer een verf dag
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 39931

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: