indrukwekkend dagje - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu indrukwekkend dagje - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

indrukwekkend dagje

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

12 Mei 2013 | Gambia, Kololi

Meintjes telefoon gisteravond gestolen. De dag begon dus met kijken of het apparaat nog ergens lag. Niet dus. Dus abonnement geblokt en hopen op geen torenhoge rekening. Daarna naar fabakary om het mooie nieuwe dak te bekijken. Trotse man die wel heel veel voor de maatschappij doet. Veel gesproken over nieuwe projecten en daarna naar de compound van Harmke Krol en haar man faraba. Veel gesproken over lopende projecten, alles afgeleverd wat we moesten afleveren. En toen moest er natuurlijk gegeten worden. Meintje mocht bij de jongens aanschuiven, de rest at samen uit een grote schaal. Voor dit doel werden lepels uitgedeeld, normal doen ze dat vaak met de handen. Marijke heeft na dit urendurende gezellige samenzijn nog een drankje gedronken met Yahya en Fabakari. Meintje ging nog even zwemmen omdat haar oedeemarm wat opspeelde. En nu een wijntje en wachten tot de jongens voetbal hebben gekeken, want daar zijn ze helemaal gek van. Inmidels zijn ze gearriveerd en gaan we eten bestellen. Eens kijken wat de pot schaft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

emotionele dag and a happy day

26 Mei 2013

tweede en derde dag Dakar

25 Mei 2013

dakar

21 Mei 2013

zie facebook

19 Mei 2013

weer een verf dag
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 39952

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: