weer een verf dag - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu weer een verf dag - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

weer een verf dag

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

19 Mei 2013 | Gambia, Kololi

Vanmorgen stond ik op met wat hoofdpijn, te kort aan vocht en slaap.
Maar na een halve liter water hebben gedronken was het over.
Net aan het ontbijt werd geroepen Marijke come come help us.
Nu lag daar een Engelsman op de grond
Gevraagd of hij die avond veel had gedronken en dat had hij
Dus dat was snel opgelost hem goed laten water laten drinken en ja hoor hij kon weer op de stoel zitten
Ondertussen belde Fabakary Marijke ik sta al voor de deur, dus alles moest weer snel.
Maar ik moet zo vaal op hun wachten dus ik dacht nu mogen jullie wachten
Ook Meintje wilde mee.
Nu gingen we de buitenkant verfen
Dat hebben we geweten, wat een hitte .
Maar op een gegeven moment was de verf op,wij blij.
Volgende week verder, deze week lukt mij niet meer.
Meintje had weer verschrikkelijke last van haar arm, erg vervelend voor haar.
Meintje is ook zo'n schat. Kanker is ook zo'n aanslag op je lichaam.
Maar ik diep respect voor haar.
Ze doet wat ze kan om ons te helpen.
Alle kinderen van Fatou gingen voor ons zingen, en toen gingen ze allemaal in rust.
We hebben met elkaar weer een overleg gehad hoe we verder gaan.
We waren met elkaar eens met ons plan.
En mijn lieve vriend Fabakary, ondertussen onmisbaar voor mij gaat mij hier weer bij helpen.
Nu ondertussen bijna vijf uur probeer ik even wat te slapen.
Ik vond het een blije dankbare dag.
Veel liefde ontvangen van al die lieve kinderen en Fatou.

Liefs Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

emotionele dag and a happy day

26 Mei 2013

tweede en derde dag Dakar

25 Mei 2013

dakar

21 Mei 2013

zie facebook

19 Mei 2013

weer een verf dag
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 39949

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: