tweede en derde dag Dakar - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu tweede en derde dag Dakar - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

tweede en derde dag Dakar

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

26 Mei 2013 | Gambia, Kololi

Die ochtend lang geslapen wel raar dat je wakker wordt met twee pikzwarte krullebollen
Maar ik heb prima geslapen
Na ons ontbijt eerst de ambassade zoeken daar hebben we anderhalf uur overgedaan.
We hadden de volgende dag om 10.15 uur een afspraak dus zeiden we dat we de volgende dag om 8 uur in de auto moeten zitten. Ben je te laat dan jammer maak maar een nieuwe afspraak
Ik ben smiddags weer gaan slapen later hebben we een strand wandeling gemaakt.
Dakar is een een big city vreselijk heet enorm veel smok.
Ik heb vaak mijn ogen dicht gehad in de auto en dacht nu komt de botsing.
Niet te geloven hoe het daar in het verkeer toe gaat
Op tijd naar bed. Ik was nog steeds zo slap als wat.

Derde dag Dakar
Wij vroeg uit ons bed.
Ik was best zenuwachtig.
In de auto werdt het er niet beter op.
Rot tijd acht uur, iedereen gaat naar het werk.
We zaten meteen al vast stress stress en nog eens stress bij mij.
Ik vroeg aan Yaya ben jij niet zenuwachtig zijn antwoord relex mom relex mom.
Ik dacht hoe kun je nnou relex zijn .
Meintje dit is het cultuur veschil.
Maar we kwamen op tijd.
We werden ook op die tijd geholpen
Yaya moest het woord doen.
Al zijn en mijn papieren waren in orde.
We hadden er allebei een heel goed gevoel over.
Waarschijnlijk volgende week de uitslag.
Is de visum binnen dan gaat hij het aan de familie vertellen en natuurlijk een feestje dat hoort in Gambia
We zijn die middag weer naar Gambia gegaan nu dedn we er negen uur over een andere route, ik heb weer veel geslapen in de auto.
Moe en veilig en voldaan terug in Gambia.
Ik was enorm blij om in mijn eigen bedje te gaan.

Gisteren (zondag) heeft Yaya mij opgehaald om naar zijn compound tegaan. Hij was bang dat ik aan het werk zou gaan haha
Maandag begin ik weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

emotionele dag and a happy day

26 Mei 2013

tweede en derde dag Dakar

25 Mei 2013

dakar

21 Mei 2013

zie facebook

19 Mei 2013

weer een verf dag
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 561
Totaal aantal bezoekers 39937

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: