verfdag - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu verfdag - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

verfdag

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

14 Mei 2013 | Gambia, Kololi

Vandaag zijn we met z'n allen vertrokken naar Fatou
Het was een emotioneel weerzien
Huilen van blijdschap van beide kanten
Eerst de verbouwing bekeken
Het is prachtig geworden
Daarna kwam Harmke met de koffie en toen aan de slag
Wat hebben we gezweed het water liep van onze gezichten.
Volgens mij had ik meer verf op mijn armen en gezicht zitten dan op de muur.
Yahya en fabakary en Johnson zijn kanjers.
Ze hebben de hele dag meegeholpen.
Ok 17.00 kregen we heerlijk eten.
Daarna weer verder we hadden geen keus, want morgen komen er weer mensen in de kliniek
Dan maar even door zetten
Maar om 19.00 uur waren we klaar .
Nou ja in ieder geval voor vandaag.
Moe en voldaan terug naar het hotel.

  • 15 Mei 2013 - 18:42

    Anja:

    Hoi mam..

    Goed bezig! Trots op je..
    Doe je ze daar de groeten van ons!
    Mijn buikje groeit trouwens ineens hard :(
    Ha ha denk dat het verschil goed te zien is als je weer thuis bent!
    Doei

    Xx Anja

  • 15 Mei 2013 - 19:37

    Antje:

    Mooi werk wordt er geleverd daar, ja op een eng blik is wat anders dan op een trapje
    of een krukje, maar ja, bij gebrek aan beter?? Leuk ook om hier te lezen dat het buikje
    van Anja mooi groeit.... Heb je weer wat om naar uit te kijken, maar voorlopig ben je nog in
    The Gambia.... Doe Fabakary maar de groetjes......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

emotionele dag and a happy day

26 Mei 2013

tweede en derde dag Dakar

25 Mei 2013

dakar

21 Mei 2013

zie facebook

19 Mei 2013

weer een verf dag
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 39955

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: