Halve dag gewerkt, en relax weekend - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu Halve dag gewerkt, en relax weekend - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

Halve dag gewerkt, en relax weekend

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

18 Augustus 2013 | Gambia, Kololi

Vanmorgen vroeg begonnen.
Vandaag veel regen en erg warm.
Eerste patiënt had kokende olie op haar voet gehad.
Jeetje wat heeft dat meisje een pijn dit ging mij door merg en been.
Verder veel malariapatienten, en zwangere vrouwen.
Later visite rijden, vandaag op tijd naar huis.
Ik was erg moe deze dag, dus ik lag tien uur op mijn bed.

Zaterdag en zondag vrij.
We zijn naar het camp Tendaba geweest.
Fabakary Yahya en ik.
Doelmannen gingen de Gambia rivier op, ik bleef lekker op het camp, muziek luisteren en boek lezen.

Het was een relax weekend.
Morgen weer beginnen in de kliniek.

Het sponsor geld gaat naar Fabakary voor eten ,en deuren voor zijn school op de compound.
Deze kunnen namelijk niet meer sluiten.
En de rest van het geld gaat naar medicijnen voor de malaria.
Dit is zeer hard nodig.
Ik zie dit met eigen ogen, we hebben al een dag zonder gezeten.



  • 18 Augustus 2013 - 22:35

    Ronald Zwiep:

    Marijke,

    Bij deze wil ik je doorgeven om in het vervolg geen foto's te plaatsen op facebook van verbrande lichaamsdelen,een X aantal mensen op deze aarde kan hier niet tegen.
    Alvast bedankt voor je persoonlijke medewerking!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2014

bezoek aan Fatou

22 Januari 2014

eerste en tweede dag

17 Januari 2014

nog even een test

17 Januari 2014

voorbereiding

20 Augustus 2013

Koffie drinken
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 39939

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: