voorbereiding - Reisverslag uit Echten, Nederland van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Echten, Nederland van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

17 Januari 2014 | Nederland, Echten

Hallo allemaal.
Op dit moment ben ik druk bezig met koffers pakken.
We mogen totaal 120 kg extra meenemen.
Prachtig natuurlijk. Alleen hoe krijgen we alle koffers mee in onze auto.
We zijn nog druk bezig om hier een oplossing voor te vinden.
Aan Monique van Travel-point mijn dank. Zij heeft hier voor gezorgd.
Dank je wel lieve Monique.
Wel is er voor gezorgd dat in Gambia het vervoer voor ons klaar staat. Yahya en Fabakary staan daar met hun auto's.
Wij vliegen maandag morgen om 9 uur en we komen aan om 15.00 uur .
Natuurlijk wel onder voorbehoudt
Ik ga verder met mijn verslag als we in Gambia zijn aangekomen.
Liefs Marijke

  • 20 Januari 2014 - 10:58

    Regina:

    Hallo Marijke, een fijne tijd weer in Gambia. Doe Fabakary en de andere bekenden de hartelijke groeten. Succes met de dingen die je gaat doen. Groetjes. Regina Bouwman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Echten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2014

bezoek aan Fatou

22 Januari 2014

eerste en tweede dag

17 Januari 2014

nog even een test

17 Januari 2014

voorbereiding

20 Augustus 2013

Koffie drinken
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 39911

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: