Dankbaar werk - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu Dankbaar werk - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

Dankbaar werk

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

20 Augustus 2013 | Gambia, Kololi

Gistermorgen vroeg begonnen.
Ik leer steeds meer.
Wat zijn ze hier bang voor prikken, en wat zijn ze dan sterk.
Zo sterk dat ik mij zelf gisteren prikte.
Gisteren is er ook weer een baby geboren.
Later met Evelien naar een restaurant.
Terwijl we zaten te eten kwam de regen met bakken uit de lucht.
Wij genieten van de regen, het is zo bijzonder.

Vandaag dinsdag 20 augustus
Een warme dag.
Vanmorgen vroeg vertrokken met de taxi ,aangekomen op de highway stond de ambulance er niet.
Na vijf keer bellen dacht ik nu zit er niets anders op dan te lopen.
Je moet weten dat ik op blote voeten ongeveer 1 km door de plassen moest lopen.
Later bleek haar telefoon kapot te zijn.
Veel vandaag meegemaakt, ik kan dit allemaal niet beschrijven.
En mag ook niet.
Vanmiddag van het sponsorgeld medicijnen gekocht.
Alles was bijna op.
We hebben veel medicijnen ter genezing van de malaria gekocht.
Laat thuis.
Toen naar Kololi om voetbal tezien .
Ik heb een weddenschap afgesloten dat Nederland gaat winnen.
Vandaag een droge dag, tenminste nu nog.
Familie ik ben zelfs gegroeid, dus zit niet over mij in .

Liefs Marijke

  • 20 Augustus 2013 - 21:55

    Antje Attema:

    Fijn om te lezen dat je gegroeid bent, teken dat je beter voor jezelf zorgt dan de vorige keer, maar daar heb je ook wel van geleerd....
    Tot hoe lang blijf je nog??
    Vanavond werd ik gebeld dat er weer twee verhuisdozen met babykleding staan, die zijn nogal zwaar geloof ik, dus ga ik morgen even kijken of ik ze mee kan nemen en dan bewaar ik ze hier wel weer...
    Er zijn ook nog mutsjes bij de breibuurvrouw... Ik weet natuurlijk niet wanneer jij weer gaat of wanneer er weer spullen heen gaan....
    Succes verder Marijke, liefs van Antje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2014

bezoek aan Fatou

22 Januari 2014

eerste en tweede dag

17 Januari 2014

nog even een test

17 Januari 2014

voorbereiding

20 Augustus 2013

Koffie drinken
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 551
Totaal aantal bezoekers 39926

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: