Warme dag - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu Warme dag - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

Warme dag

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

15 Augustus 2013 | Gambia, Kololi

Vanmorgen extra vroeg begonnen zodat ik niet zo laat op de compound ben.
Vandaag een droge warme dag.
De kliniek zat weer helemaal vol, ik verbaas mij er elke keer weer over.
Vandaag geslaagd voor het geven voor de malaria injecties .
Nu moest ik vandaag infuus leren inbrengen.
Ook moesten we vandaag weer een zwangere vrouw naar het ziekenhuis brengen met hoge bloeddruk.
In de middag visites gereden, kreeg vandaag als cadeau een zak met mangos mee, erg lief.
Morgen wordt de sirene op,de ambulance gemaakt, Fa gaat dit maken, we hebben vaak te maken met spoed situaties.
Ook de container van Bennie is aangekomen.
De spullen raken alweer aardig op, vooral handschoenen.
Ik was dood op toen ik thuis kwam, ik heb eerst heerlijk een uur geslapen.
Nu vanavond met Evelien uit eten.
Ik zou drie dagen erop uit maar dat gaat niet lukken.
In iedergeval morgen ga ik weer aan het werk, het is voor mij belangrijk om het allemaal goed onder de knie te krijgen.
Zwangere dames mag ik nu alleen doen.


Ik ben Fatou zeer dankbaar voor alles wat zij mij leert.
Fatou thanks for everything
Loves Marijke

  • 15 Augustus 2013 - 22:43

    Ronald Zwiep:

    Hallo Marijke,

    Bedankt voor je werkverslag in Gambia.
    Strerkte met je werk(het is mooi werk maar soms ook lichamelijk zwaar werk)

  • 15 Augustus 2013 - 22:44

    Klarie Stoter:

    Ha Marijke, al surfend kwam ikineens op je reis site terecht! Leuk om je verslagen te lezen. Heel veel sterkte met je werk daar!!
    Groeten, Klaas en Klarie

  • 15 Augustus 2013 - 23:31

    Antje Attema:

    Vanuit Utrecht deze keer. Weer fijn om te lezen dat het goed gaat. Rust op tijd is belangrijk. Tot de volgende keer

  • 16 Augustus 2013 - 21:46

    Reini :

    Je kan merken aan je verslagen dat het je veel voldoening geeft Marijke. Fijn dat wij zo een indruk mee kunnen krijgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2014

bezoek aan Fatou

22 Januari 2014

eerste en tweede dag

17 Januari 2014

nog even een test

17 Januari 2014

voorbereiding

20 Augustus 2013

Koffie drinken
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 39945

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: