Eerste dag aan het werk - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu Eerste dag aan het werk - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

Eerste dag aan het werk

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

05 Augustus 2013 | Gambia, Kololi

Gisteravond terug van ons etentje zet Evelien mij op de verkeerde kruispunt af.
Ik zelf dacht ook dat het de goede plek was.
Maar toen ik ging lopen had ik pas na een tijdje door dat ik in de verkeerde straat was helllllllpppppp
Toe Yahya gebeld, die heeft mij opgehaald na wat aanwijzigingen van de straat waar ik was. Ik werd op de compound door iedereen uitgelachen.
Vanmorgen vroeg uit mijn bed, een leerzame ochtend gehad.
Er waren veel zieke kinderen.
Ook kennis gemaakt met Lea wat erg gezellig was.
Later bij Harmke op de koffie, de koffie was weer heerlijk en het was erg gezellig.
Daarna naar de compound even geslapen .
Toen kwam Fa , we moesten nog een aantal dingen regelen.
Vanavond met Evelien uit.
Morgen weervroeg beginnen, mag morgen injecties geven voor de malaria

  • 06 Augustus 2013 - 12:49

    Antje Attema:

    zo beleef je iedere keer wel iets..... Het zou ook niet Marijke zijn hé??
    Druk aan het werk, maar toch ook zo nu en dan even lekker genieten en "domme" dingen doen.
    Tot de volgende keer.....
    groetjes van Antje

  • 06 Augustus 2013 - 13:31

    Rinus:

    Hoi Marijke
    ja zoiets kan gebeuren in een omgeving waar je niet bekend bent
    maar het is allemaal weer goed gekomen
    En laat ze maar lachen dat kunnen ze beter doen dan om je huilen
    Groetjes Rinus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2014

bezoek aan Fatou

22 Januari 2014

eerste en tweede dag

17 Januari 2014

nog even een test

17 Januari 2014

voorbereiding

20 Augustus 2013

Koffie drinken
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 39948

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: