Met de auto in de waterpoel - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu Met de auto in de waterpoel - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

Met de auto in de waterpoel

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

04 Augustus 2013 | Gambia, Kololi

Vanmorgen lang geslapen tot tien geslapen.
Ik ging nu goed voorbereid de douche in , nu met een kopje erbij.
Dit ging nu prima.
Later kwam Fa en hebben we besproken hoe we alles gaan invullen deze weken.
Hierna op weg nasr Fatou om hasr te begroeten, het had deze ochtend erg hard geregend, dus dikke plassen en poelen op de weg. Het lijkt soms net een zwembad.
Onderweg naar Fatou kwamen we vast te zitten.
Ik dacht even de auto gaat kantelen, masr gelukkig gebeurde dit niet.
Wel stroomde de auto vol met water.
Ik begon opeens heel hard te lachen het was ook zo'n grappig gezicht.
Maar hoe nu verder , oke ik maar achter het stuur en de mensen aan het drukken.
Dat lukte niet ze zaten allemaal onder de vieze rode modder.
Wat bij mij ook weer een lachbuien opwekte.
Gebeld en de jeep van Fa kwam ons er uit trekken.
Wat een belevenis.
Bij Fatou aangekomen een gesprek gevoerd , ik ga morgen beginnen.
Alleen ik heb een auto tot mijn beschikking ( Opel) maar dat gaat niet lukken.
Zie morgen wel hoe ik dat ga op lossen
Thuis gekomen gauw douchen haha, daarna met Evelien uit eten.

  • 05 Augustus 2013 - 14:03

    AntjeAttema:

    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen daar en ik wens je veel lach momenten toe, maar natuurlijk ook heel veel moed, wijsheid en kracht om alles weer aan te kunnen. Zorg ook goed voor jezelf Marijke, want we zien je graag straks weer heelhuids en gezond terug...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2014

bezoek aan Fatou

22 Januari 2014

eerste en tweede dag

17 Januari 2014

nog even een test

17 Januari 2014

voorbereiding

20 Augustus 2013

Koffie drinken
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 39951

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: