veel gedaan - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu veel gedaan - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

veel gedaan

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

19 Mei 2013 | Gambia, Kololi

Gisteren geen tijd gehad om te schrijven.
Ik zie mijn hotel kamer alleen als ik slaap.
Gisteren zijn Fabakary Yahya en ik naar verschillende ziekenhuizen geweest, om te kijken wat er nodig is.
Zodat we volgende week zondag de materialen op de juiste bestemming kunnen brengen.
Het laatste ziekenhuis had een miele wasmachine, maar ze zeiden dat hij kapot was.
Ik vroeg wat is er dan mee antwoord de deur wil niet meer open
Je kunt je voorstellen ik schoot in de lach en iedereen keek mij aan of ik wel goed was geworden
De machine stond daar nu twee maanden vol met water en kleren.
Ik zei dat ik hem wel kon maken.
Ik wou dat jullie de gezichten konden zien .
Het was alleen op de juiste knoppen zetten
De deur van de wasmachine was snel open maar ik wist ook niet hoe snel ik hem weer dicht moest krijgen wat een stank. Wasmachine aangezet en uitgelegd hoe hij werkte ,wat waren ze blij het was in het ziekenhuis het gesprek van de dag haha
Het was een bijzondere leuke gezellige dag
in de avond werden we uitgenodigd op de compound van Johnson Grey (vriend van Meintje) daar is weer heerlijk voor ons gekookt.
We waren weer poepie laat in ons bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

emotionele dag and a happy day

26 Mei 2013

tweede en derde dag Dakar

25 Mei 2013

dakar

21 Mei 2013

zie facebook

19 Mei 2013

weer een verf dag
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 39953

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: