laptop overhandigen - Reisverslag uit Kotu, Indonesië van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu laptop overhandigen - Reisverslag uit Kotu, Indonesië van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

laptop overhandigen

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

13 Januari 2013 | Indonesië, Kotu

Vandaag weer een warme dag en een hele warme wind

Vanmorgen vertrokken naar de kraamkliniek van Marie
De ontvangst was heel erg hartelijk
Ook hier waren de kinderen blij ons te zien.
In het bijzonder onze dochter Anja.
Ze bleven maar over haar arm strijken waar een bloem vorige tatoe zit
Ook kregen we een rondleiding.
En werd vol trots de nieuwe badkamer bekeken die wij in oktober 2012 gesponsord hebben.
Na gezellig onder een genot van een bakje koffie heb ik de laptop aan Marie overhandigd.
En wat was ze hierbij mee de hele familie kwam even kijken
Marie ging meteen op de laptop.
Ànja en Robin gingen eind van de middag nog even met Yahya mee.
Zij gaan morgen weer naar huis.

Morgen weer een drukke dag
Dan gaan we met Fabakary mee naar Banjul.

Liefs van Jan Marijke Ànja en Robin

  • 13 Januari 2013 - 18:54

    Marianne:

    Zo leuk om.te volgen wát jullie doen, moet zo bijzonder zijn lijkt míj.
    Ben erg benieuwd naar alle verhalen en foto's van Robin en.Anja. fijn dat ze morgen weer thuiskomen,
    Alvast een goede terug reis gewenst.

    Liefs uit Emmeloord

  • 13 Januari 2013 - 19:56

    Antje:

    Blij met de laptop, geweldig, dan kan ze maar weer aan de slag....
    Anja en Robin gaan morgen weer terug?? En jullie??
    Wat zul je weer lekker bruin worden zeg..
    Groetjes aan Jan....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kotu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

emotionele dag and a happy day

26 Mei 2013

tweede en derde dag Dakar

25 Mei 2013

dakar

21 Mei 2013

zie facebook

19 Mei 2013

weer een verf dag
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 39924

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: