Gambia technicale training instutitie - Reisverslag uit Kotu, Indonesië van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu Gambia technicale training instutitie - Reisverslag uit Kotu, Indonesië van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

Gambia technicale training instutitie

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

14 Januari 2013 | Indonesië, Kotu

Vandaag wat bewolkt maar erg warm
Eigenlijk heerlijk zo'n dag
Gisteravond mijn telefoon op de kamer laten liggen stom stom ik was 8x gebeld voor een bevalling
Vanmorgen afscheid genomen van Anja en Robin
Ànja was ziek overgeven en de rest
We hadden wel zorgen om haar ze was echt ziek en dan te moeten vliegen

Wij gingen vanmorgen en gedeelte van de middag naar Banjul naar de technicale school waar Fabakary leraar is
We mochten alles bekijken
Alles wat we daar zagen gebruikten wij in de jaren 50/60
Het is hier gewon geen geld geen opleiding
Morgen een gesprek over het project Fatou het weeshuis hoe we dat gaan aanpakken

Liefs Jan en Marijke

  • 14 Januari 2013 - 18:54

    Marianne:

    Succes nog met.alles blijven je volgen. Robin zorgt wel voor Anja komt vast goed.

    Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kotu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

emotionele dag and a happy day

26 Mei 2013

tweede en derde dag Dakar

25 Mei 2013

dakar

21 Mei 2013

zie facebook

19 Mei 2013

weer een verf dag
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 39945

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: