wandeling met natte afloop - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu wandeling met natte afloop - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

wandeling met natte afloop

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

16 Mei 2013 | Gambia, Kololi

Vanochtend besloten we een wandeling te maken naar combobeach. Lekker over het strand met de voetjes in het water. Mooie wandeling met natuurlijk veel mensen die van alles van ons wilden. En toen kwamen we bij een stuk strand dat helemaal ondergelopen was. Stoere Marijke begon al te waden, bijgestaan door twee heren die opeens waren opgedoken. Ik aarzelde en wilde eerst niet. Maar met mijn partner in crime aan de overkant leek het me toch gezellig over te steken. Ik mocht op de rug van een sterke gambiaan en kwam droog over. Dat was een heel ander verhaal voor de jongens en Marijke. Van alle drie was de telefoon volgelopen en dus kapot gegaan. Eenmaal aan de andere kant gingen we fruit eten bij de fruitdames. Die zaten daar met hun baby's die ook de borst kregen. De boys wilden niet echt verdwijnen: na het kopen van een pakje sigaretten hoopten we dat ze zouden verdwijnen. Maar nee, ze bleven rondhangen terwijl wij een taxi zochten en het personeel van combo vroegen ons door te laten. Taxi's waren er niet, het personeel van combo mocht ons niet doorlaten. Uiteindelijk vonden we een taxi en gingen we terug naar het hotel. Daar hebben we heerlijk geluierd en gezwommen. En now its dinertime again.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

emotionele dag and a happy day

26 Mei 2013

tweede en derde dag Dakar

25 Mei 2013

dakar

21 Mei 2013

zie facebook

19 Mei 2013

weer een verf dag
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 39958

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: