een hele lange reis - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu een hele lange reis - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

een hele lange reis

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

01 Januari 1970 | Gambia, Kololi

Op Schiphol gekomen kregen we de schrik van ons leven: maar liefst twee keer een tussenlanding op het programma. Dat betekende een reis van 11 uur. We hebben als gevolg daarvan de Canarische eilanden bezocht en daarna Kaapverdie ook nog maar even meegenomen. Wereldreis in tien delen waarbij we wel vrienden hebben gemaakt. We zaten tenslotte allemaal heel lang in het zelfde schuitje! Na die enorme trip werden we hartelijk verwelkomd door de mannen. In het hotel natuurlijk nog even een switch van kamers, want Marijke houdt niet van apen op het dak. Toen bleek nog een tas vermist. Eentje van belangrijk kaliber. Maar gelukkig ook weer teruggevonden in een kast. Rond 4 uur, maar misschien was het ook later gingen we eindelijk slapen. Toen stonden we inmiddels te tollen op onze benen. Na een snelle koude douche, direct het bed in. Vanochtend lagen we al heel vroeg weer met opengesperde ogen naar het plafond te staren. Inmiddels hebben we ons eerste ontbijt achter de kiezen!

  • 11 Mei 2013 - 13:12

    Ronald Zwiep:

    Marijke Holtland,

    Wat fijn dat je na deze lange reis in goede gezondheid op de plaats van je bestemming bent aangekomen.
    Een goede en een gezegende tijd toegewenst in Kololi

    Groetjes,Ronald Zwiep

  • 11 Mei 2013 - 13:19

    Marianne:

    Goedemorgen marijke

    Blij dat je er nu veilig bent. Ik koffer ssn het pakken voor de terugreis. Geniet van je verblijf daarna en doe yahya de groeten.

    Ik blijf je volgen liefs van ons nog uit Canada

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

emotionele dag and a happy day

26 Mei 2013

tweede en derde dag Dakar

25 Mei 2013

dakar

21 Mei 2013

zie facebook

19 Mei 2013

weer een verf dag
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 39967

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: