mijn eerste rode wijntje verdient na een drukke da - Reisverslag uit Kotu, Indonesië van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu mijn eerste rode wijntje verdient na een drukke da - Reisverslag uit Kotu, Indonesië van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

mijn eerste rode wijntje verdient na een drukke da

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

07 Januari 2013 | Indonesië, Kotu

Het weer : lekker warm

Vanmorgen werden we opgehaald door fabakary we waren met ons zessen
We gingen naar zijn school om leer spullen te brengen waar hij heel blij mee was.
Ook waren de toiletten klaar
Fabakary heeft nu geld gekregen voor een nieuw dak zodat de kinderen in de regentijd droog zitten
Hierna gingen we naar Fatou
Zij heeft een kleine kliniek en een opvang voor kinderen ook hier brachten we een koffer vol met spullen
We werden heel hartelijk ontvangen
We werden hier met de realiteit van de armoede geconfronteerd.
Ook haar gaan we helpen maar hoe daar wordt nog over nagedacht
Hier na gingen we naar de los plaats waar de container staat
Grappig om te zien dat je daar de spullen ziet die eerst bij jou thuis lagen
Maar goed te weten dat alles hoe goed aankomt
Na een vermoeide dag kwamen we voldaan in het hotel
Regina je spullen zijn vandaag naar modou gegaan
Mientje jou spullen zijn vandaag naar de jongen gegaan van de combo beach
Ze waren heel blij ermee en dankbaar

Groeten Marijke Jan Ànja en Robin.



  • 08 Januari 2013 - 10:36

    Marianne En Andre:

    Nou weer mooi om te horen dat alles zo goed is aangekomen en dat de mensen er blij mee zijn.
    Marijke voor jou weer een nieuwe uitdaging om Fatou te kunnen helpen maar daar vind je vast wat op.

    Groetjes en knuffels vanuit Emmeloord

  • 08 Januari 2013 - 11:19

    Regina:

    Hallo Marijke,

    Natuurlijk ben ik je aan het volgen.
    En dank voor het afgeven van het pakketje aan Modou. Het was van Bertina en mij samen.
    Nou, wat heb ik je verteld over Fatou? Een hele lieve, hartelijke vrouw.
    Geweldig toch en wat heeft ze het netjes in haar kliniekje, vind je niet.
    Dit willen we graag meer zien toch?
    Nog veel plezier en succes.

    Regina

    Bertina en ik gaan de 19e januari weeer naar Bennie

  • 09 Januari 2013 - 13:17

    Antje:

    Wat fijn dat je op deze manier ons mee laat delen zeg, vooral de foto's zijn treffend, zo zien we dat het allemaal goed terecht komt...

  • 10 Januari 2013 - 16:22

    Meintje:

    Hartstikke fijn dat jullie het pakketje hebben gebracht. Geweldig bedankt.
    Hij is er inderdaad heel blij mee, liet hij weten via Skype.
    Ik hoop dat jullie het naar je zin hebben en ook weer goed werk kunnen verrichten.
    Het weer zal daar ongetwijfeld beter zijn, want het is hier helemaal niets. Alleen maar triest, donker en regen. Maar er komt winterweer aan, heb ik me laten influisteren.
    Heel veel plezier daar nog en lieve groeten
    Meintje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kotu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

emotionele dag and a happy day

26 Mei 2013

tweede en derde dag Dakar

25 Mei 2013

dakar

21 Mei 2013

zie facebook

19 Mei 2013

weer een verf dag
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 39961

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: