de inktvlek uitgebreid - Reisverslag uit Kotu, Indonesië van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu de inktvlek uitgebreid - Reisverslag uit Kotu, Indonesië van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

de inktvlek uitgebreid

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

17 Januari 2013 | Indonesië, Kotu

Gisteren geen verslag gedaan
Dit omdat er geen verbinding was
Er was namelijk ook niet zo veel te melden, voor het eerst gisteren een vrijdag
Heerlijk was dit

Vandaag warm weer met een lekkere warme wind.
Vandaag heb ik contact gehad met Tine en Carolien en Evelien.
Deze dames zijn van o.a Arkefly en Tui en Holland Internationaal.
Zijn tonen interesse in mijn projecten en wilden graag ter plekke rond kijken.
We zijn vandaag direct met Fabakary op pad gegaan.
Tot mijn grote verbazing waren ze op de compound van Fabakary al hard aan het werk om het dak van het schooltje te vernieuwen!
Waarschijnlijk weten jullie dat ik daar vorige week geld voor heb gegeven
Echt boter bij de vis.
De dames waren erg onder de indruk ook van onze tweede stop van Fatou en gaan ons hier bij helpen.
Allereerst gaat Tine een muur schildering maken op de buiten muur van het schooltje.
Vervolgens zullen ze de materialen die de toeristen mee nemen verzamelen voor Fabakary zijn schooltje.
Veel toeristen vragen hen namelijk waar ze hulp nodig hebben.
Ook gaan ze mijn website actief volgen en denken ze na hoe ze verder kunnen helpen.
Ik vond het heel fijn dat ze zo enthousiast waren en voel mij echt gesteund.

Groeten Jan en Marijke

• 17 Januari 2013 - 22:10

Truus:

Hey Marijke en Jan,
    Op zoek naar een reisverslag uit Suriname kom ik opeens het profiel van Marijke Holtland tegen.... toen nieuwsgierig geworden jullie reisverslag gelezen van achter naar voren....
    Ben onder de indruk...... fijn dat jullie dit samen kunnen doen

Groetjes ook van Henri, Truus

• 17 Januari 2013 - 23:58

Antje:

Geweldig zeg dat het dak er gelijk al komt, zo zie je direct resultaat en wat goed dat er meer aandacht komt van anderen.....
    Het wordt steeds leuker.....