praten en overleggen - Reisverslag uit Kotu, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu praten en overleggen - Reisverslag uit Kotu, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

praten en overleggen

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

15 Januari 2013 | Gambia, Kotu

Vandaag hebben we voor het eerst een strand wandeling gemaakt
En ja hoor meteen verbrand.
Vanmiddag overleg gehad, conclusie wij gaan Fatou een plafon geven zodat de kinderen die op de grond slapen het in de nacht niet meer zo koud hebben en overdag het koeler hebben
Wat waarschijnlijk wel inhoudt dat ik eind april begin mei terug ga
Dus Meintje??????????
Dit was het weer voor vandaag

Liefs Jan en Marijke

  • 15 Januari 2013 - 20:12

    Antje:

    Wat een goed idee van dat plafond zeg, dat scheelt natuurlijk bij hun een heel eind...
    Hier is het koud Marijke en Jan, maar bij ons ligt geen sneeuw zoals in de rest van het land, bij onze Marijke ligt behoorlijk wat....
    Vorige week woensdag zijn Jelle en Anneke (zusje Rinus) voor het eerst opa en oma geworden van Thijs.....
    Zo leuk voor hun, na alles wat ze hebben meegemaakt is dit een lichtpuntje....
    Ik kijk morgen weer even hoe het bij jullie is, liefs van mij

  • 16 Januari 2013 - 22:26

    Meintje Haringsma:

    Wat heerlijk dat je mij noemt Marijke. Wie weet kan ik mee, dat zou wel helemaal tof zijn.
    Passen jullie wel op met de zon? Niet weer verbranden hoor!
    Groeten
    Meintje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kotu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

emotionele dag and a happy day

26 Mei 2013

tweede en derde dag Dakar

25 Mei 2013

dakar

21 Mei 2013

zie facebook

19 Mei 2013

weer een verf dag
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 39918

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: