Er helemaal klaar voor - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu Er helemaal klaar voor - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Marijke Holtland - WaarBenJij.nu

Er helemaal klaar voor

Blijf op de hoogte en volg Marijke Holtland

01 Augustus 2013 | Gambia, Kololi

Vandaag dekoffers ingepakt.
Er moest ook heel wat mee.
Maar met passen en meten is het gelukt.
Ik wil het Ankertje uit Lemmer bedanken voor de steun en giften
Ook de kerken uit Emmeloord en Balk bedankt voor jullie giften
Meintje jij ook bedankt voor het schrijven in de kranten.
Wat ben ik blij en dankbaar dat jullie mij helpen en dit weer mogelijk maken
Ook de brei dames, Antje , mevr keizer, en Trix thanks
Tot schrijfs in The Gambia

  • 29 September 2013 - 14:33

    Gerda Feitsma:

    Dag Marijke, in december gaan mijn man en ik naar Gambia voor een korte vakantie, we zijn ons nu aan het oriënteren wat we voor de mensen daar mee kunnen nemen. We hebben veel katoenen bloesjes, t-shirts, babykleertjes, nieuwe knuffels van het WNF, pennen,ballonnen , tandenborstels, tandpasta, ballen en schoolspullen. Weet u of dit allemaal geschikt is om mee te nemen? Is het ook handig om doosjes paracetamol mee te nemen? Verder zouden we ter plekke nog kunnen zorgen voor het nodige voedsel. Heeft u nog een suggestie wat nog meer mee te nemen? We horen graag van u. Vriendelijke groeten, Simon en Gerda Feitsma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2014

bezoek aan Fatou

22 Januari 2014

eerste en tweede dag

17 Januari 2014

nog even een test

17 Januari 2014

voorbereiding

20 Augustus 2013

Koffie drinken
Marijke Holtland

Ik ben Marijke Holtland Ben moeder van 5 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik ben zzper in de kraam. Tevens help ik in de Gambia.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 39930

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: